søndag 19. mai 2013

Midt i sesongen.

Sentrumsløpet gikk jo kanonbra. Veldig fornøyd med 34:09 på 10km, og må innrømme at det var deilig å treffe med toppform på den dagen jeg hadde annonsert jeg skulle være i toppform.

Nå er vår/sommersesongen godt i gang, og jeg har i tillegg til Sentrumsløpet gjort det godt i Holmenkollstafetten (6:35 opp Besserud var forbedring på 7 sek fra i fjor), og satt ny pers på 1500m med 4:23.

I går var det Løvstakken opp, som ble en fin suksess for Patricia, støtteapparat og deltakere. Med sol og glade deltakere ble det god stemning hele vegen. Se reportasjen her. På kvelden tok vi en rolig tur opp Stoltzen og nøt solnedgangen der. Livet er ikke så værst når man kan både løpe godt og ha det kjekt med venner.

I morgen er det Åsaneløpet (5km) som står for tur. Dette var det første løpet jeg virkelig var fornøyd med i fjor. Det er en rask løype, men det gikk også over all forventning da jeg var lett i beina fra start, og da det ble tyngre utover i løpet fikk jeg god heiing fra Stian og Henrik så jeg klarte å tyne sitronen maks helt inn. Tiden 16:32 har jeg ikke helt klart å true siden. Men nå er jeg kanskje i stand til det igjen, så det skal bli spennende å se. Det er vanskelig å garantere noe på forhånd og dagen i fjor var helt sikkert svært god, så jeg trenger i alle fall en normalt bra dag for å klare å slå den selv om formen nå er et lite hakk bedre. Uansett; Jeg gleder meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar